Veelgestelde VRAGEN
U komt dan bij ons in het systeem te staan. Zodra u bij ons in de planning staat, sturen we u de vrijdag voordat u aan de beurt bent een e-mail met de dag waarop we langskomen. In dit bericht staat: wie er bij u langskomt, de taak en het afgesproken bedrag. U hoeft hiervoor niet thuis te blijven, zolang wij overal bij kunnen.
Graag ziet ons team u tegemoet!
Wij sturen een email over de dag waarop we komen. Verder kunt u ons vanaf 8:00 AM tot zonsondergang verwachten.
Jazeker kan dit staat bij onze diensten, vraag hiervoor een offerte aan op deze manier kunnen we u zo spoedig mogelijk helpen.
Wij houden een beleid van om de 8 weken aan. Eventueel kunt u hier van afwijken, maar dan gaat de prijs per wasbeurt wel omhoog doordat de ramen dan aanzienlijk viezer zijn geworden.
Wat vervelend een menselijke fout kan gebeuren, neem dan zo snel mogelijk telefonisch contact op met de glazenwasser die bij u geweest is zo kunnen we het nog snel oplossen. Zie voor contactgegevens van onze professionals: over ons.
U kunt bij ons op twee manieren betalen. Of contant als we aanwezig zijn of u ontvangt een factuur van ons waarin een betaalverzoek staat. Dit gaat via de email daarom is het belangrijk dat u die goed invult bij de offerteaanvraag.
Staat u vraag er nog niet bij, dan kunt u altijd contact met ons openmen en dan staan we u zo spoedig mogelijk te woord.
​
Hopelijk tot snel!
